Mobile marketing association zveřejnila výsledky měření zaměřené na používání SMS zpráv a využití tohoto kanálu pro reklamu.

Více jak 80 procent mobilních uživatelů využívá pravidelně SMS. V roce 2007 se na špici objevila Velká Británie a Itálie s 88 procenty. Spojené státy jsou na tom o poznání hůře, ale rok od roku dotahují Evropu. Současné procento využití SMS zpráv je kolem 49 procent.

Následující tabulka z výzkumu asociace mobilního marketingu popisuje procentuální zastoupení ve vybraných zemích.

Text-Based Mobile Advertising, by country: January 2007
FR
DE
IT
ES
UK
US
Reach %
Reach %
Reach %
Reach %
Reach %
Reach %
Sent text message to another phone
75.9%
79.6%
87.7%
85.4%
87.4%
47.9%
SMS Ads: Number received in month
64.7%
31.1%
56.0%
73.1%
35.4%
19.2%
SMS Ads: Responded to ad
4.6%
1.9%
8.1%
3.6%
3.7%
2.4%
Source: M:Metrics, Inc., Copyright © 2008. Survey of mobile subscribers. Data based on three-month moving average for period ending 30th January 2007, mobile subscribers in France, n = 12,783 Germany, n = 15,585; Italy, n = 13,059; Spain, n = 12,720; United Kingdom, n = 15,259; United States, n = 32,262