Na prezentaci v POPAI zóně veletrhu Reklama & Polygraf představila společnost friendlyway ústy obchodního ředitele Františka Poláka projekt, který byl realizován v celé síti německých prodejen METRO.

Projekt je zaměřen na zvýšení spokojenosti zákazníka a usnadnění orientace v nabízených produktech. Klientem je společnost Electrolux a její značka náhradních sáčků do vysavačů Menalux.

Projekt je navržen tak, aby zákazníkovi co nejvíce pomohl ve výběru správného sáčku. Pokud si zákazník není při výběru jistý, dotykový panel poradí. Zákazník zvolí výrobce a typ vysavače. Systém automaticky vybere vhodné typy náhradních sáčků do vysavače.

František Polák k tomu dodává: „Tento projekt je výbornou ukázkou přidané hodnoty informačních technologií v in-store marketingu. Jsme rádi, že můžeme inspirovat český trh projektem ze zahraničí, který má velký úspěch. Jde o efektivní způsob komunikace s velmi snadným ovládáním.“