LED obrazovky ve výlozePokud ano, nabídněte jim něco, čím vyniknete nad ostatními. Ať máte obchod v ulici, nebo v obchodním centru, určitě vás mrzí, že zákazníci prochází kolem výlohy a nevstoupí dovnitř. Až příliš výloh vypadá stejně fádně a nezáživně. Ve výloze se „lesknou“ stále stejné předměty, s notnou inovací jako reakce na aktuální svátek. Do výlohy není nikdy možné nacpat vše, co nabízíte, proto volíte podle svého nejlepšího uvážení ty největší špeky z obchodu. Ale stačí to? Nelze udělat ještě něco navíc?

Jaký je dnešní zákazník? Především rozmazlený, taky je hravý a vybíravý.

V zahraničí na to přišli a nabízejí zábavu s originalitou, protože heslem multi-konkurenčního prostředí je: „Odlišit se!“

Nové digitální technologie nabízí stále originálnější a kreativnější možnosti odlišení. Příkladem a inspirací může být interaktivní dotyková výloha mobilního operátora Vodafone v jeho pražských a brněnských prodejnách. Prostě zaujměte digitálně ;-)