Robot Advee v barvách TescoReklamní robot Advee, začíná po úspěšných VIP akcích a mezinárodních veletrzích dobývat i obchodní centra. 90 let po tom, co bratři Čapkové dali světu slovo ROBOT, se tak Česká republika stává jedním z prvních míst, kde se můžete s „živými“ roboty běžně setkat.

„Věřím, že po získání tří cen v soutěži POPAI Awards o nejúčinnější reklamní médium na místě prodeje a řadě úspěšných prestižních akcí, jako byl například Český ples v Bruselu nebo mezinárodní veletrh investičních příležitostí MIPIM v Cannes, Advee nadchne i návštěvníky pražského nákupního centra Eden a Avion Shopping Park v Brně a pomůže výrazně zatraktivnit a zefektivnit prezentaci nového produktu Tesco – věrnostní a kreditní karty Clubcard,“ říká Šimon Chudoba, obchodní a marketingový ředitel české společnosti Bender Robotics, která robota vyvinula a zkonstruovala.

Advee svým atraktivním robotickým vzhledem, vtipnými komentáři a zábavným interaktivním chováním upoutává mimořádnou pozornost. Potenciální zákazník po získání základních informací vyplní na dotykovém displeji robota zábavný reklamní kvíz, za který dostane výherní leták na malý dárek. Ten si potom vyzvedne na stánku Tesco Finanční služby.

„Advee prokazuje svou jedinečnost a efektivitu v reklamě na místě prodeje. Lidé jsou z něj nadšeni a vždy si jej spojují s daným místem a produktem, který prezentuje,“ dodává Šimon Chudoba.

Advee bude prezentovat věrnostní a kreditní kartu Clubcard v nákupním centru Eden do neděle 27. března, v pondělí 28. března se s ním zákazníci mohou setkat v nákupním centru Avion Shopping Park Brno.