Společnost JCDecauex se v současné době zaměřuje na projekt osazení autobusů MHD v Praze LCD obrazovkami. Ačkoli podnět nevzešel z iniciativy klientů, ředitel firmy Pavel Slabý věří, že digitální média jsou budoucností. JCDecaux má již zkušenosti z Plzně, kde obrazovky v MHD více jak tři roky provozuje.

Obrazovky mají umožnit lepší cílení reklamy, obsah se bude měnit flexibilně dle potřeb klienta. Vysílání se také může lépe přispůsobit skupině cestujících, která v daném čase cestuje. „Reklamní čas bude efektivněji využit, zvýší se poměr cena/zásah“ tvrdí Slabý.

Obrazovky také otevřou větší prostor pro kreativitu. Firma je bude umisťovat do nových autobusů Dopravního podniku Praha, které mají dobré technické zázemí. Obnovu vozového parku v Praze DP plánuje dokončit v roce 2014, to by tedy měla být  síť obrazovek zcela kompletní.

Zdroj: www.mam.cz