Pan Stephen Randall, generální ředitel LocaModa, je horlivým zastáncem interaktivity a na otázku budoucnosti digital signage průmyslu se vyjádřil: „Mít konektivitu a interakci s obrazovkou, znamená zasáhnout lidi a udržovat s nimi kontakt.“ Sám přirovnává obrazovky k internetovým stránkám.

Na otázku, zda je dobré směřovat digitální média v outdooru na pozici živého televizního vysílání, reaguje slovy: „Televize umírá, tak proč zkušet být televizí?“ Ideální Randallovou představou fungujícího světa venkovní digitální reklamy je propojení všech sítí do jediného systému s interaktivitou pro přihlížející. Také zmiňuje neduh reklam například v nákupních centrech, které nepromlouvají k více lidem, ale vždy míří na jednu osobu. Rád by tento pohled otočil o 180 stupňů.

Randall se vysloveně těší na blízkou budoucnost, kdy bude možné zadat reklamu do digitálních médií z jediného bodu a kdy obrazovky ožijí a budou kolemjdoucím nabízet živé a aktuální informace.

Jeho společnost již tuto vizi naplňuje a z Ameriky se myšlenka vrací do Evropy.