Dle tvrzení Manola Almagra, přispěvatele serveru DailyDOOH.com, najdeme současnou největší síť reklamních tranzitních obrazovek v malasijských autobusech. Malajsie je, pro poměrů neznalého evropana, neznámou zemí s nejasnou zeměpisnou polohou a civilizací s nižším stupněm technologického vývoje.

Malajsie se svoji rozvinutou ekonomikou však nejednou překvapí! Síť autobusových obrazovek zahrnuje na 1500 autobusů s 3000 instalovanými obrazovkami.

Počet je ohromující, ale daleko více překvapí komplexita propagačních kampaní, které kombinují sociální média s obsahem vytvořeným k užitku cestujících. Koncepce je primárně postavená na přinášení užitku cestujícím, proto se obrazovky zaměřují na oboustrannou komunikaci. Typická digitální kampaň tak obsahu interakci za použití mobilních telefonů cestujících, on-line propojení, virální videa (nejspíše i stažitelná do mobilu, případně notebooku), hry, hlasování, loterii.

Každá reklama tak nabízí rozptýlení při dlouhé cestě a na oplátku získává pozornost cestujících. Už ani nepřekvapí, že je v současnosti většina obrazovek online a přináší online televizní přenosy.