Že se obor digitálních technologií v reklamě těší stále většímu zájmu, dosvědčuje i Západní texaská universita, která školní rok 2009-10 zahájila novým semestrem vzdělání v digital signage.

Výsledkem snažení studentů tohoto oboru bude oficiální certifikát Asistenta digital signage. Ve Spojených státech roste obliba digitálních reklamních technologií.   Texaská universita proto pružně zareagovala na vývoj trendů v komunikaci.

Studijní program bude připravovat studenty k nasazování nových komunikačních technologií do praxe.

Součástí kurzů je výuka softwarových aplikací Adobe Photoshop (rasterová grafika), Flash (vektorové animace a interaktivita) a Premiere (video střih), kdy je kladen důraz na tvorbu graficky zajímavého obsahu pro digitální video technologie.

Výuka má též připravit studenty na výrazně pružný program jejich nastávajících profesí, kdy ve funkcích manažerů digitálního obsahu budou muset čelit i denní potřebě dynamické obměny obsahu.

Nenápadně se tak připravují noví marketingový manažeři pro dynamickou komunikaci, která je již za dveřmi.

Situace ve spojených státech naznačuje, že kdysi neupřednostňovaný obor komerční komunikace je nyní na vzestupu a nemůže být nadále pochyb, že se digital signage již brzy stane standardem moderní komunikace.

Komentář autora: Doba digitalizace dorazila i do reklamních řad a je jen na každé jediné společnosti, zda „strategicky“ vyčká na vznik trendu, nebo se chopí příležitosti v, pro naší republiku, ranných dobách, kdy není obor digital signage příliš opěvován a hýčkán.