V USA použili novou zbraň pro získání zákazníků. Jelikož jsou náklady na tištěné letáky stále vysokou položkou a většina z nich stejně skončí jako výstelka do mokrých bot, rozhodlo se dvacet celostátních potravinových řetězců přistoupit na návrh telefonního operátora.

Společně tak začali realizovat akci nazvanou SpendSmart. Zřídili několik desítek obrazovkových stanovišť s bezdrátovou konektivitu pro mobilní telefony. Zde vysílají akční nabídky potravinových obchodů, kdy si zákazník do svého mobilu může stáhnout slevový kupon. Ten poté ukázáním u pokladny použije pro získání slevy.

Myšlenka kooperace telefonního operátora, maloobchodních řetězců a v neposlední fázi dodavatelů produktů, se ukázala natolik nosnou, že své pole působnosti rozšířili na internet a zajistili si pronájem reklamního času v reklamních sítích digitálních nosičů.

Zajímavostí také je, že se obsah mění pravidelně jednou týdně pro každý maloobchodní řetězec.