Když se vám povede do 1.5 cm vysoké kovové krabice vměstnat LCD obrazovky včetně řídícího počítače, nemůžete panel instalovat jinam, než na podlahu. A právě s touto realizací digitální reklamy se severoameričané setkávají v knihovnách universit, bankách i menších koloniálech na předměstí.

Čtyři patnácti palcové obrazovky, tvořící dohromady třiceti palcovou zobrazovací plochu, jsou spolu s mikro počítačem, tedy spíše tišťákem s chipem a pamětí, vměstnané do elegantního kovového boxu s odolným skleněným krytem. Protiskluzová úprava zabrání uklouznutí zákazníků.

Napájení je realizováno nízkonapěťovým přívodním kabílkem vedoucím z napájecího zdroje, který je, samozřejmě, napájen ze zásuvky ve zdi. Přísun video obsahu je zajištěn bezdrátově internetovou konektivitou, kdy každý panel vlastní originální IP adresu. Díky tomu lze po prodejně rozmístit více podlahových displejů a jejich obsah měnit bezdrátově z jediného počítače umístěného kdesi v prodejně.

Podlahové displeje podporují již tradiční řadu multimediálních formátů, tedy MPEG 2 a 4, Flash a bitmapové obrázky.

Poznámka: Myslím, že tato reklama opravdu zaujme, obzvlášť když o ni doslova zakopnete.