Digital signage - Sony screensVíce pozornosti pasantů bude znamenat navýšení výdajů do DOOH a konsolidace provozovatelů sítí obrazovek přinese zásah kritické masy pasantů.

Objevilo se několik trendů tohoto průmyslu a Lyle Bunn spolu s Chrisem Connery z DisplaySearh a NEC shrnují nejdůležitější vývojové trendy do následujících pěti bodů:

1. Vysoký nárůst v retailu

Digital signage má potenciál zvyšovat zisky maloobchodů a rozšiřovat zákaznickou zkušenost s produkty v nabídce. Tyto dva důvody vedou ke krajní důležitosti nasazování digitálních technologií v maloobchodních řetězcích, proto je také retail nejrychleji rostoucí oblastí nasazování digital signage technologií.

Pan Bunn zdůrazňuje, že zisky společností, které nově nasadili digitální propagační technologie, vzrostli až o 50 procent. Také upozornil na možnost přesného měření sledovanosti a optimalizace obsahu právě podle naměřených výsledků.

2. Relevance je novým králem

Stále platí, že obsah je králem, jenže už nestačí mít pouze dobrý obsah. Obsah musí odpovídat prostředí, ve kterém se zákazník nachází a kvalita informací musí přesně směřovat ke konkrétnímu publiku.

Uživatelé mohou vidět všechny ty vtipné reklamy, které se rády šíří, ale pouze pokud publikum má jakýsi osobní pocit sounáležitosti s reklamou, teprve poté má reklama výsledky, jinak jde o bezcenné úsilí.

Další velké trendy DOOH již zítra.

Zdroj: digitalsginagetody.com